loading

Tianhui- unu di i principali produttori è fornitori di chip UV LED furnisce u serviziu di chip LED UV ODM / OEM.

A luce ultravioletta irradia direttamente u corpu umanu per a sterilizazione?

×

Ultraviolet (UV) hè a radiazione elettromagnetica chì cade in u spettru luminoso trà a luce visibile è i raghji X. Guli iu iu r hè divisu in trè categorie principali: UVA, UVB è UVC. A luce UVC, chì hà a lunghezza d'onda più corta è l'energia più alta, hè più comunmente utilizata per a sterilizazione perchè pò tumbà o inattivate parechji microorganismi, cumprese battìri, virus è fungi.

L'irradiazione diretta di u corpu umanu cù u lume UV ùn hè micca cunsigliatu per a sterilizazione perchè a radiazione UV pò causà danni à a pelle è l'ochji. A luce UVC, in particulari, pò causà sunburn, cancru di a pelle è cataratte è dannu l'ADN di e cellule viventi. Dunque, ùn hè micca sicuru d'irradià direttamente u corpu umanu cù a luce UV, perchè pò causà danni. Invece, a luce UV hè tipicamente utilizata per sterilizà superfici o oggetti, cum'è l'equipaggiu medicale, o per purificà l'aria o l'acqua.

Hè vale a pena nutà ancu chì a luce UV-C hè ancu aduprata in certi lampi UV-C in a casa chì sò supposti per tumbà i batteri è i virus, ma queste lampade pò esse micca efficaci cum'è e fonti di luce UV-C utilizati in l'uspitali è laboratori. Per piacè leghje per sapè più nantu à a luce ultravioletta è i so effetti di sterilizazione.

A luce ultravioletta irradia direttamente u corpu umanu per a sterilizazione? 1

U lume UVC è u so usu in sterilizazione

A luce UVC, cunnisciuta ancu com'è "UV germicida", hè un tipu di radiazione ultravioletta cù un intervallu di lunghezza d'onda di 200-280 nm. Hè u tipu più efficace di luce UV per a sterilizazione perchè hà a lunghezza d'onda più corta è l'energia più alta, chì li permette di penetrà è dannu u

DNA di i microorganismi, uccidendu o inattivendu in modu efficace. Questu facenu un strumentu efficace per tumbà parechji microorganismi, cumprese batteri, virus è fungi.

A luce UVC hè aduprata in diversi paràmetri per scopi di sterilizazione, cumpresi ospedali, laboratorii è e piante di trasfurmazioni alimentari. In ospedali è laboratorii, a luce UVC hè aduprata per sterilizà e superfici è l'equipaggiu, cum'è strumenti chirurgici, per prevene a diffusione di infizzioni. In listessu modu, in i pianti di trasfurmazioni di l'alimentariu, a luce UVC hè aduprata per purificà l'acqua è l'aria per impediscenu a crescita di i microorganismi chì ponu sguassate l'alimentariu.

Lampi UVC è lampadine sò ancu aduprati in purificatori d'aria è d'acqua per l'usu domesticu. A luce UV-C in questi apparecchi hè supposta di distrughje virus, batteri è altri microorganismi in l'aria o l'acqua, facendu più sicura per respira o beie. Tuttavia, hè vitale per nutà chì queste lampade ùn ponu micca esse efficaci quant'è e fonti di luce UV-C aduprate in ospedali è laboratori.

Hè nutate ancu chì a luce UVC ùn deve mai esse usata per irradiate direttamente u corpu umanu, perchè pò causà danni à a pelle è l'occhi, sunburn, cancru di a pelle è cataratte, è ponu dannà l'ADN di e cellule viventi.

Irradiazione diretta di u corpu umanu cù luce UV

L'irradiazione diretta di u corpu umanu cù a luce UV, cunnisciuta ancu com'è terapia di luce UV, ùn hè micca cunsigliatu per a sterilizazione o qualsiasi altru scopu. Questu hè chì a radiazione UV pò causà danni à a pelle è l'ochji. A luce UVC, in particulare, pò causà sunburn, cancru di a pelle è cataratte, dannu l'ADN di e cellule viventi.

A radiazione UV pò ancu influenza negativamente u sistema immune, facendu più suscettibile à infizzioni. Per quessa, l'irradiazione diretta di u corpu umanu cù a luce UV deve esse evitata. A luce UV deve sterilizà solu superfici o oggetti o purificà l'aria o l'acqua. Se a terapia di luce UV hè necessaria, deve esse amministrata sottu a guida di un prufessore di a salute è cù un equipamentu protettivu.

Inoltre, l'esposizione à a radiazione UV pò affettà negativamente u sistema immune, facendu più suscettibile à infizzioni. Dunque, l'irradiazione diretta di u corpu umanu cù a luce UV ùn hè micca cunsigliatu. Invece, u modulu LED UV deve esse usatu solu per sterilizà superfici o oggetti o per purificà l'aria o l'acqua. Se a terapia di luce UV hè necessaria, deve esse amministrata sottu a guida di un prufessiunale è cù un equipamentu protettivu.

U dannu potenziale causatu da a radiazione UV

A radiazione ultravioletta (UV) pò affettà negativamente a salute umana, cumprese danni à cortu è longu andà. A radiazione UV pò causà danni à a pelle, l'ochji è u sistema immune, aumentendu u risicu di certi tipi di cancru. Certi altri tipi di danni è risichi per a salute assuciati cù a radiazione UV sò:

A luce ultravioletta irradia direttamente u corpu umanu per a sterilizazione? 2

Dannu à a pelle

A radiazione UV pò causà diversi prublemi di a pelle, cumprese u sole, u cancer di a pelle è l'anzianu prematuru. Sunburn, causatu da a sobreesposizione à a radiazione UV, pò causà rossu, dolore è inflammazioni di a pelle. L'esposizione à longu andà à a radiazione UV pò aumentà u risicu di cancru di a pelle, chì pò esse fatale s'ellu ùn hè micca trattatu. A radiazione UV pò ancu pruvucà un invechjamentu prematuru di a pelle, chì porta à arrughe, spots di anziane è altri signali di anziane.

Dannu à l'ochji

A radiazione UV pò ancu causà danni à l'ochji, chì portanu à parechji prublemi, cumprese cataratte, degenerazione maculare ligata à l'età è cancru di l'ochji. A cataratta, un annebbiamentu di a lente naturale di l'ochju, sò a causa principale di cecità in u mondu sanu. A degenerazione maculare ligata à l'età (AMD) hè un mutivu maiò per a perdita di visione in l'adulti anziani. Tramindui sti malati oculari sò assuciati cù l'esposizione longu à a radiazione UV.

Sistema immune

A radiazione UV pò ancu influenza negativamente u sistema immune, facendu più suscettibile à infizzioni. A radiazione UV pò dannà l'ADN di e cellule, purtendu à mutazioni chì ponu purtà à u cancer. A radiazione UV pò ancu supprime u sistema immune, facendu incapace di cummattiri l'infizzioni.

Cancer

L'esposizione prolongata à a radiazione UV pò aumentà u risicu di diversi tipi di cancru, cum'è u cancru di a pelle, u melanoma è u cancru di l'ochji. U melanoma, a forma più devastante di cancru di a pelle, pò esse mortale s'ellu ùn hè micca rilevatu è guaritu prestu.

A radiazione UV pò causà diversi effetti negativi per a salute, cumprese danni à a pelle, danni à l'ochji, danni à u sistema immune, è un risicu aumentatu di certi tipi di cancru.

Per quessa, hè impurtante di limità l'esposizione à a radiazione UV allughjendu fora di u sole durante l'ora di punta, purtendu vestiti protettivi, è usendu una crema solare.

Usi alternati di a luce UV per a sterilizazione

A luce ultravioletta (UV) hè stata aduprata per decennii cum'è un mezzu di sterilizazione è di disinfezione per a so capacità di inattivà i microorganismi cum'è batteri, virus è fungi. A Guli cueauhje pò esse usatu per sterilizà una varietà di superfici è oggetti, è ancu per purificà l'aria è l'acqua. Dui tipi principali di luce UV sò usati per a sterilizazione: UV-C è UV-A/B.

Sterilizazione UV-C

A luce UV-C, cunnisciuta ancu com'è "UV germicida", hè a forma più comunmente usata di luce UV per a sterilizazione. Stu tipu di diodu led UV hà una lunghezza d'onda trà 200 è 280 nanometri (nm), chì hè a gamma più efficace per inattivazione di i microorganismi.

A luce UV-C pò sterilizà parechje superfici è ogetti, cumprese l'equipaggiu medicale, a superficia di laboratori, è l'aria è l'acqua. A luce UV-C hè ancu aduprata in i purificatori d'aria per tumbà u muffa è i batteri è in i purificatori d'acqua per inattivà i microorganisimi cum'è i batteri è i virus.

A luce UV-C pò esse furnita attraversu diversi dispositi cum'è lampade UV, scatuli di luce UV, robot UV-C, è disinfezione di l'aria UV è l'acqua UV. Sti dispusitivi ponu esse aduprati in spazii chjusi, cum'è ospedali, laboratorii, è e piante di trasfurmazioni alimentari per sterilizà e superfici è l'aria è per purificà l'acqua.

A luce UV-C per a sterilizazione hè cunsiderata sicura quandu s'utilice in un ambiente cuntrullatu è sottu guida prufessiunale. In ogni casu, hè essenziale per esse cuscenti chì l'esposizione à a luce UV-C pò dannà a pelle è l'ochji, è e precauzioni deve esse pigliatu per evità l'esposizione diretta.

Inoltre, a so popularità hè dovuta à a so capacità di tumbà i microorganismi rapidamente è ùn lascia micca residui dopu a sterilizazione. Tuttavia, deve esse usatu sottu a guida prufessiunale per evità di dannà l'omu.

A luce ultravioletta irradia direttamente u corpu umanu per a sterilizazione? 3

Sterilizzazione UV-A/B

U lume UV-A è UV-B, chì anu lunghezze d'onda più longu chì a luce UV-C, sò ancu usati per a sterilizazione in certi applicazioni. A luce UV-A hà una lunghezza d'onda trà 315 è 400 nm, è a luce UV-B hà una lunghezza d'onda trà 280 è 315 nm. Mentre ùn hè micca efficace cum'è a luce UV-C à l'inattivazione di i microorganismi, a luce UV-A è UV-B pò ancu esse usata per sterilizà certe superfici è oggetti, cum'è imballaggi alimentari è tessili.

Per esempiu, in l'industria alimentaria, a luce UV-A è UV-B pò esse aduprata per sterilizà l'imballaggi alimentari è i cuntenituri uccidendu i batteri è altri microorganismi chì ponu causà spoilage alimentari.

In listessu modu, a luce UV-A è UV-B pò ancu esse aduprata per sterilizà tessili, cum'è vestiti è letti, uccidendu bacteria è altri microorganisimi chì ponu causà odori è macchie.

A luce UV-A è UV-B sò agenti di disinfezione di l'aire, ma hè menu efficace di a luce UV-C. Stu tipu di diodu led UV pò esse furnitu attraversu diversi dispositi cum'è lampade UV, scatuli di luce UV, disinfezione di l'acqua UV, è purificatori d'aria UV-A / B.

Hè impurtante di nutà chì l'esposizione à a luce UV-A è UV-B pò dannà a pelle è l'ochji, è e precauzioni deve esse pigliatu per evità l'esposizione diretta. I luci UV-A è UV-B devenu esse aduprati in un ambiente cuntrullatu è sottu guida prufessiunale per evità di dannà l'omu.

Inoltre, a luce UV-A è UV-B ùn sò micca efficaci cum'è a luce UV-C in l'inattivazione di i microorganismi, ma ponu ancu esse aduprate per sterilizà certi tipi di superfici è oggetti, cum'è l'imballaggi alimentari è i tessili. Tuttavia, l'utilizanu sottu a guida prufessiunale hè impurtante per evità di dannà l'omu.

I pruduttori di led UV furniscenu luce per sterilizà spazii chjusi cum'è ospedali, laboratorii è e piante di trasfurmazioni alimentari. A luce UV-C hè aduprata per a disinfezione di l'aria è e superfici installendu lampade UV in i sistemi HVAC, u modulu LED UV è i robot UV-C.

Infine, a luce UV hè un metudu putente è efficace di sterilizazione chì pò esse usatu per inattivà una larga gamma di microorganismi. A luce UV-C hè a forma più efficace di luce UV per a sterilizazione, ma a luce UV-A è UV-B pò ancu esse usata in certi applicazioni.

Lampade UV-C in a casa è a so efficacità

I lampi UV-C emettenu luce UV-C è ponu esse aduprati per a sterilizazione in casa. Queste lampade ponu disinfettà superfici, cum'è countertops è doorknobs, è a disinfezione di l'aria in spazii chjusi, cum'è stanze è armari.

I lampi UV-C ponu esse efficaci à inattivà i microorganismi nantu à a superficia quandu sò usati bè.

In ogni casu, hè essenziale per nutà chì micca tutti i lampi UV-C sò creati uguali, è l'efficacità di una lampa UV-C pò varià secondu fatturi, cum'è l'intensità è u tempu di a luce UV-C. A distanza trà a lampada è a superficia disinfettata.

Hè impurtante ancu di nutà chì a luce UV-C pò causà prublemi di salute, è e precauzioni deve esse pigliatu per evità l'esposizione diretta. Dunque, l'usu di lampade UV-C in casa hè cunsigliatu solu cù una guida prufessiunale.

I lampi UV-C ponu esse efficaci à inattivà i microorganismi nantu à a superficia quandu sò usati bè. In ogni casu, hè vitale per nutà chì micca tutti i lampi UV-C sò creati uguali, è l'efficacità di una lampa UV-C pò varià secondu fatturi, cum'è a durata è a putenza di a luce UV-C.

A luce UV penetra in u corpu umanu?

Iè, hè.

A luce cù lunghezze d'onda più longu pò viaghjà più profonda in a pelle. A luce in u spettru UV hè tipicamente categurizatu cum'è UV-C (200 à 280 nm), UV-B (280 à 320 nm) o UV-A. (da 320 a 400 nm).

Infine, a luce cù una lunghezza d'onda attornu à l'ultraviolet mediu (UVB) hè a più cancerosa. Si trova ancu in i zoni (causatu da a luz di u sole) induve a capa d'ozone hè magre.

A luce ultravioletta irradia direttamente u corpu umanu per a sterilizazione? 4

Conclusioni è cunsiglii

A luce ultravioletta, in particulare a luce UV-C, pò esse usata per a sterilizazione irradiendu direttamente i microorganismi è inattivendu. Tuttavia, hè impurtante à nutà chì irradiazione diretta di u corpu umanu cù Guli cutapi ùn hè micca cunsigliatu perchè pò causà danni à a pelle è l'ochji.

A luce UV-A è UV-B, chì anu lunghezze d'onda più longu cà a luce UV-C, pò ancu esse aduprata per a sterilizazione in certe applicazioni, cum'è l'imballaggi alimentari è i tessili. Ma hè menu efficace ch'è a luce UV-C.

Dunque, hè cunsigliatu d'utilizà a luce UV per a sterilizazione sottu a guida prufessiunale è in un ambiente cuntrullatu per assicurà un usu propiu è evità danni à l'omu.

Infine, hè impurtante di seguità l'istruzzioni di u fabricatore è e precauzioni di sicurezza quandu utilizate qualsiasi equipamentu di disinfezione di l'aria 

prev
Is It Worth It To Buy An Air Purifier?
The Impact of UV Led on the Environment
prossimu
DdStater
Nisuna dati
Nimu iarletcrehi Gone
unu di i fornitori UV LED più prufessiunali in Cina
Telepintita  GonciGont
2207F Yingxin International Building, No.66 Shihua West Road, Jida, District Xiangzhou, Zhuhai City, Guangdong, China
Customer service
detect