I batteri è i virus sò microorganismi microscòpichi chì ponu causà una varietà di malatie è
cundizioni. Per prevene a trasmissione di tali malatie è e malatie, sti microorganisimi deve esse eliminati da a superficia è l'aria. Utilizà a radiazione ultravioletta (UV) hè un metudu efficace per ottene questu.
luce UVC
hè statu dimustratu per esse a forma più efficace di luce UV per distrughje i batteri è i virus. Questu articulu spiegherà in dettagliu ciò chì a radiazione ultravioletta C (UVC) hè, cumu opera, è quantu efficace hè à uccide i batteri è i virus.
A luce UVC hà una lunghezza d'onda trà 200 è 280 nanometri (nm). Havi una lunghezza d'onda più corta di a luce visibile, è ancu a radiazione UVA è UVB da u sole à quale simu esposti. Hè cunnisciutu ancu UV germicida perchè pò eliminà l'ADN di microorganismi cum'è virus è bacteria.
![A luce UVC hè efficace per i batteri è i virus? 1]()
Cumu funziona a luce UVC?
A radiazione UVC funziona causando danni à l'ADN à i microorganismi cum'è batteri è virus. Unu di i quattru nucleotidi chì custituiscenu l'ADN, a timina, forma ligami covalenti cù e molécule di timina adiacenti quandu sò esposti à a radiazione UVC. Questu risultatu in a furmazione di un dimeru di timina, chì distorte a struttura di l'elica di DNA è impedisce a replicazione di DNA. U microorganismu ùn pò micca suppurtà è ripruduce senza a capacità di riplicà.
A radiazione UVC deve avè a lunghezza d'onda è l'intensità propria per esse efficace.
luce UVC
intensità hè misurata in microwatts per centimeter square (W/cm2). L'intensità hè necessariu per eradicate bacteria è virus dipende da u tipu di microorganismu, a distanza trà a fonte di luce è u microorganismu, è a durata di l'esposizione.
Radiazioni UVC è batteri
A luce UVC hè stata dimustrata per esse efficace contr'à una varietà di ceppi batterichi. In un studiu,
luce UVC
hà riduciutu u numeru di Staphylococcus aureus bacteria nantu à una superficia da 99.9% dopu solu 5 seconde d'esposizione à 0.32 W/cm2 di luce UVC. Un minutu di esposizione à a luce UVC cù una intensità di 1,8 W / cm2 era abbastanza per eradicate u 99,9% di a bacteria Pseudomonas aeruginosa, secondu un altru studiu.
luce UVC
hè statu ancu dimustratu per distrughje i batteri multi-resistenti. In un studiu, 10 seconde di esposizione à u lume UVC à una intensità di 0,2 W / cm2 ridutta u nùmeru di bacteria Acinetobacter baumannii multidrug-resistente nantu à una superficia da 99,9%. 5 seconde di esposizione à 0,5 W/cm2
luce UVC
t ridutta u numeru di battìri Klebsiella pneumoniae multidrug-resistenti nantu à una superficia da 99,9%, secondu à un studiu separatu.
Radiazioni UVC è Virus
A luce UVC si trova efficace contr'à una varietà di virus. In 15 minuti,
luce UVC
cù una intensità di 0,1 W / cm2 hà riduciutu l'infettività di u virus influenza A da 99,99%, secondu un studiu. In un altru studiu, 15 minuti di esposizione à
luce UVC
cù una intensità di 0.5 W / cm2 hà riduciutu l'infezzione di u coronavirus umanu OC43 da 99.9%.
Hè statu ancu dimustratu per esse efficace contr'à u virus SARS-CoV-2 chì causanu COVID-19 via
Una
ir di
infezzione
. In 25 seconde,
luce UVC
cù una intensità di 0,1 W / cm2 hà riduciutu l'infezzione di u virus SARS-CoV-2 da 99,9%, secondu un studiu. In un altru studiu, l'esposizione à
luce UVC
cù una intensità di 0.05 W / cm2 hà riduciutu l'infezzione di u virus SARS-CoV-2 da 99.9% in solu un minutu.
Hè essenziale à nutà chì l'efficacità di
A distruzzione di i virus dipende da una quantità di variàbili, cumprese u tipu di virus, l'intensità di a luce è a durata di l'esposizione. Tuttavia, a ricerca hà dimustratu chì a luce UVC pò esse un strumentu utile per prevene a diffusione di virus cum'è l'influenza, i coronavirus umani è SARS-CoV-2.

Restrizzione di a luce UVC
A luce UVC hè stata dimustrata per esse efficace à tumbà i microbi è i virus, ma a so applicazione hè limitata.
●
Prima, solu i microorganismi chì sò direttamente esposti à questu pò esse uccisi cumpresi i
Guli travagliu sf
. Dunque, e superfici è l'uggetti chì ùn sò micca in cuntattu direttu cù a radiazione UVC ponu ancu portà batteri è virus.
●
Siconda, l'esposizione diretta à questu per un periudu di tempu prolongatu pò esse preghjudiziu à l'omu. L'esposizione sopra pò purtà à irritazione di a pelle, ferite oculare è altre prublemi di salute. Dunque, hè essenziale per aderisce à e linee di sicurezza di a luce UVC è assicurà chì e persone ùn sò micca direttamente esposti à a luce.
●
In terzu, hè solu capaci di distrughje bacteria è virus s'ellu hè appiicatu cù l'intensità è a durata propria. Pò esse micca efficace à eradicà i microorganismi se l'intensità o a durata di l'esposizione hè insufficiente.
●
Infine, a radiazione UVC pò esse micca efficace contru tutti i batteri è virus. Certi microorganismi è virus ponu esse più resistenti à a luce UVC cà l'altri.
Micca tutte e luci UV sò listessi!
Micca tutte e radiazioni UV hè ugualmente efficace à distrughje i batteri è i virus. Ci hè una varietà di variità di luce UV, ognunu cù lunghezze d'onda è proprietà distinte. Per capiscenu e differenze trà e variità di luce UV, hè necessariu esaminà u spettru ultraviolet.
UV-A è UV-B
UV-A è UV-B sò e forme più cunnisciute di luce ultravioleta, è sò i raghji di u sole chì ghjunghjenu à a superficia di a Terra. Tuttavia, altre forme di luce UV sò cumunimenti usate in i prudutti chì disinfettate l'aria.
UV-C
UV-C, cunnisciutu ancu UV germicida, hè custituitu di lunghezze d'onda trà 200 è 280 nanometri. Questa hè a forma cunvinziunali di UV germicida chì i scientisti anu utilizatu per più di un seculu per disinfettà l'acqua, l'aria è e superfici. UV-C distrugge è disattiva in modu efficace tutti i tipi di microorganismi, cumpresi virus, batteri, muffa è fungi.
Far-UVC
Far-UVC hè un subset di UV-C, custituitu di lunghezze d'onda trà 207 è 222 nanometri. Far-UVC hè distintu in quantu si crede chì hè innocu per l'esposizione umana. Stu spettru particulari di a luce hà una larghezza di banda assai stretta chì impedisce di penetrà oltre a capa più esterna di a nostra epidermide, ma pò ancu tumbà virus è bacteria. In l'ultima dicada, i scientisti anu cuminciatu à fucalizza nantu à l'UVC luntanu, cusì a ricerca nantu à l'effetti avversi potenziali hè più limitata chè per l'UV-C.
![A luce UVC hè efficace per i batteri è i virus? 3]()
Vicinu à UV
Quasi UV hè custituitu principarmenti di lunghezze d'onda UV-A, chì anu sempre alcune proprietà di uccisione di i germi, ma ùn ponu micca distrughje virus cum'è UV-C. In strutture mediche è strutture di cura di l'anziani, vicinu à a luce ultravioletta pò aiutà à riduce i tassi di infezzione bacteriale. Queste lunghezze d'onda sò assai vicinu à u spettru di luce visibile è sò pensati per esse sicuru per l'omu.
Estor’sì affascinatu da i luci UV è vulete scopre di più, verificate
Tiuhani Electronic
, Sti
Produttori di diodi UV LED
!