loading

Tianhui- unu di i principali produttori è fornitori di chip UV LED furnisce u serviziu di chip LED UV ODM / OEM.

LED UVB 340-350nm - Miti vs. I fatti

×

Ci hè statu assai discussioni trà i scientisti è u publicu generale nantu à a radiazione ultravioletta B (UVB), in particulare in a regione 340-350 nm. Ci sò stati preoccupazioni nantu à a sicurità è i pussibuli effetti di salute di i diodi emettitori di luce ultravioleta B (LED) malgradu u so usu generalizatu in i zoni chì includenu trattamentu medico, purificazione d'acqua è sviluppu agriculu. Per clarificà a cunfusione è mette in luce i periculi è i vantaghji di l'usu 340 nm LED - LED 350nm (UVB), stu articulu hà da furnisce un riassuntu cumpletu sustinutu da dati scientifichi è tentativu di debunk alcuni di i misconceptions circa a so sicurità.

A cunniscenza diffusa di l'effetti di a radiazione ultravioletta (UV) nantu à i tessuti viventi hè a fonte primaria di a disputa circundante. LED UVB . Parechji prublemi di salute, cumpresu u cancru di a pelle, l'anziane precoce è l'incapacità di l'ochji, ponu esse causati da l'esposizione prolongata à a luce ultravioletta. Tuttavia, a credenza diffusa chì a radiazione UV hè intrinsecamente periculosa hè messa in quistione da l'usu di  diodi emettitori di luce ultravioletta-B  in paràmetri currettamente regulati è per applicazioni mirate. Per furnisce una basa solida per un analisi detallatu di u prufilu di sicurità di UV LED 340 nm, LED UV 350Ign , sta sezione paragunà i so spettri di emissioni è intensità à quelli di u sole naturali è di e fonti UV cunvinziunali.

Mitu 1: 340 nm-350 nm Radiazioni UVB sò dannusu

Un malintesi prevalente hè chì i risichi per a salute presentati da diverse fonti è lunghezze d'onda di a luce UVB sò equivalenti. Stu mitu cuntinueghja in u so disregard per u fattu chì e diverse lunghezze d'onda UV anu effetti biologichi assai diffirenti. Per esempiu, u 340 nm UVB LED- 350 nm UVB LED cumpone una esigenza unica perchè puderia esse utile per certi travaglii senza necessariamente ponenu u stessu periculu cum'è altre bande UVB.

A produzzione di vitamina D in a pelle hè un mecanismu impurtante per a funzione immune è a salute di l'osse, è a ricerca suggerisce chì a luce UVB in a gamma 340nm led-350nm led pò esse aduprata per questu scopu. Quandu hè appiicatu currettamente, u spettru 340-350 nm di a radiazione ultravioletta B furnisce un mediu felice trà u dannu di l'ADN è u risicu di cancru, in cuntrastu à e lunghezze d'onda UVB più brevi. Capisce chì u periculu ligatu cù i LED UVB dipende assai da l'intensità, a durata è u cuntestu di l'esposizione.

Protokolli stretti dettanu l'usu di  diodi emettitori di luce ultravioletta B in ambienti medichi è terapeutichi per trattà eczema, vitiligo è psoriasis. Sti usu usanu e cose boni di UV LED 340Ign , UV LED 350nm mentre limitanu e cose cattive via l'attrezzi protettivi è l'esposizione cronometrata. L'efficacità di queste terapie mette in quistione a credenza generale chì l'UVB hè fundamentalmente dannusu è enfatiza l'impurtanza di differenzia trà e lunghezze d'onda è i so usi rispettivi.

I megliurenze in a tecnulugia LED anu permessu di regulà precisamente e lunghezze d'onda di luce chì sò emessi, limitendu l'esposizione accidintali à intervalli UV più periculosi; Eppuru, l'idea sbagliata persiste chì tutta a radiazione UVB hè ugualmente dannosa. L'attuali rigulamenti sanitarie stabiliscenu limiti accettabili di intensità di radiazione è longu di l'esposizione, chì sò limitati in l'UVB moderni diodi emettitori di luce . Questi LED sò custruiti cù a sicurità in mente.

I dati scientifichi è i cunsiglii prufessiunali, micca fobii diffusi nantu à a radiazione UV, deve esse affidati per dispellà sta fallacia. A ricunnosce i pussibuli vantaghji è i periculi di i LED UVB, prumove l'usu educatu, è l'implementazione di misure preventive per riduce qualsiasi risultati indesiderati sò tutti necessarii per via di a natura sottile di i so impatti.

UV LED 340nm for Disinfection

Mitu 2:  LED 340-350nm  Causa Cancer di a pelle

L'idea chì 340 nm LED - LED à 350 nm L'esposizione provoca danni istantanei di a pelle è u cancru di a pelle hè una falla cumuni. Ancu s'ellu hè vera per lunghezze d'onda è livelli di esposizione particulari, un timore genericu di e cunsequenze dannusu di a radiazione UV travisa l'esposizione UVB LED.

Quandu si tratta bè, 340 Ign UVB LED-350nm UVB LED pò esse usatu per trattamenti medichi cù pocu periculu per via di a so specificità limitata di u spettru UV. L'esposizione cuntrullata à i LED UVB in questa gamma induce a sintesi di vitamina D cù menu dannu à l'ADN cà e lunghezze d'onda UV più brevi, chì sò più ligati à u cancer di a pelle. A durata è l'intensità di l'esposizione cuntrullata, è ancu e misure preventive cum'è a prutezzione industriale o medica di l'ochji è a pelle, riduce u risicu.

Ricerche più cliniche anu dimustratu chì a luce UVB à lunghezze d'onda specifiche è dosi pò trattà i disordini di a pelle, cumpresa a psoriasis, senza aumentà u risicu di cancru di a pelle. Questi risultati dimustranu chì  UVB l diodi emettitori di luce  sò sicuri è utili sottu a tutela di esperti. Ricurdativi chì a sicurità dipende di e regule chì limitanu l'esposizione è l'intensità à i livelli chì ùn dannu micca e cellule.

U tipu di pelle, a predisposizione genetica è l'esposizione UV cumulativa in u tempu sò qualchi elementi chì impactanu a reazione di u corpu à a radiazione UV. In i paràmetri cuntrullati, u periculu di danni di a pelle è di cancru da i LED UVB hè assai più bassu di l'esposizione à u sole incontrollata, chì pò fluttuà assai in intensità. Cumprendu u spettru cumpletu di a radiazione UV.

350nm LED For Skin Treatment

Mitu 3: 340-350 nm L'esposizione LED UVB ùn hè micca sicura per l'ochji

U pussibule periculu di i LED UVB per a salute di l'ochji hè una altra preoccupazione prevalente. Certi pirsuni teme chì ancu l'esposizione corta pò causà danni oculari gravi. Ancu se a fotocheratite è a cataratta sò veri prublemi oculari causati da a radiazione ultravioletta, u periculu 340Ign UV LED -350 nm UV LED Vers hè spessu esageratu.

L'intensità è a lunghezza d'onda di l'esposizione LED UVB ponu influenzà significativamente u risicu di ferite oculare. A luce di u sole è l'UVC, chì anu lunghezze d'onda più brevi, sò più dannosi per l'ochju cà u LED UV. 340nm-UV LED 350nm gamma. Per riduce assai u risicu di l'esposizione di l'ochji à livelli periculosi, l'occhiali protettivi hè una pratica di rutina in ambienti prufessiunali è terapeutichi chì utilizanu regularmente.  UVB l diodi emettitori di luce .

Inoltre, i lumi LED UVB attuali anu salvaguardi integrati chì riducenu a quantità di tempu è u putere chì l'utilizatori sò esposti à livelli sicuri per l'ochji. Questi dispositi includenu spessu filtri è schermi per minimizzà u periculu è evità l'esposizione involontaria mentre operanu.

340nm-350nm led for facial therapy

Ottene a vostra Soluzione LED!

Tianhui Electronic hè stata in prima linea in quantu à i pacchetti UVB LED, chì offre una serie di produzzione cumpleta di qualità affidabile è prezzi accessibili.

Più di 50 nazioni sò stati i nostri clienti in l'ultimi 20 anni. Prumettemu un prezzu in unu à trè ghjorni, una mostra in trè à sette ghjorni, è a logistica di spedizione è spedizione per articuli voluminosi in vinti à trenta ghjorni!

 

prev
UV LED Plant and Animal Growth Lights: The Innovative Future of Agriculture
Uses and Benefits of UV LED 255-260nm
prossimu
DdStater
Nisuna dati
Nimu iarletcrehi Gone
unu di i fornitori UV LED più prufessiunali in Cina
Telepintita  GonciGont
2207F Yingxin International Building, No.66 Shihua West Road, Jida, District Xiangzhou, Zhuhai City, Guangdong, China
Customer service
detect